dimecres, 9 de març del 2011

Matrimoni per amor

Jo Mariam Tariq filla de Tariq Mehmood visc a Barcelona, estic escrivint això i explicaré el següent.

El 13 de Gener de 2011 a Gujrat una ciutat de Pakistan, em vaig casar amb làsser Hafiz, fill de Hafiz Ullah. Em vaig casar per voluntat propia, no em va obligar ningú. La meva mare i tota la meva família materna estaven d'acord amb el fet que em casés amb làsser Hafiz.

El meu marit làsser Hafiz és un home molt amable i educat. El meu pare, el meu germà i tota la meva família paterna no volien i no acceptaven que em casés amb ell, l'estaven amenaçant a ell i a la seva família, que si no em divorciava, els matarien.

Ara estic vivint i treballant aquí a Barcelona i guanyant un salari normal amb el qual puc viure bé. He demanat els papers de reagrupació del meu marit per poder viure junts a Barcelona sense cap problema.

Estic demanant a tots que ens deixin viure a mi i al meu marit en pau, estic molt contenta amb el meu marit i vull passar la resta de la meva vida amb ell. Estic demanant  al Govern de Pakistan i als ciutadans que tinguin cura del meu marit perquè no li passi res.

Aquesta noticia ha estat escrita per Mariam Tariq a: A.C.E.S.O.P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada